Vacatures Contact
Terug naar overzicht

Administratief medewerker met doorgroeimogelijkheden (Huygenhoek)

Heb jij werkervaring als administratief medewerker en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Wil je je verder ontwikkelen in een rol met meer verantwoordelijkheid en afwisseling? Kom bij ons als administratief medewerker werken!

 

Over Huygenhoek Taxaties

Bij Huygenhoek Taxaties bepalen we de waarde van gebouwen met behulp van onze innovatieve, zelfontwikkelde software. Daarmee kunnen wij taxaties grotendeels op afstand uitvoeren: snel, efficiënt en uiterst nauwkeurig. Wij combineren gegevens over afmetingen, bouwwijze en andere databronnen tot een betrouwbare waardebepaling. Deze werkwijze hebben we inmiddels bij duizenden taxaties succesvol toegepast voor grote verzekeraars en intermediairs.

Huygenhoek is onlangs overgenomen door Lengkeek. Samen met Lengkeek taxeren we hoofdzakelijk voor de zakelijke en grootzakelijke markt vanuit 5 vestigingen in Nederland. Deze overname stelt Huygenhoek in staat om verder te groeien en te ontwikkelen en om deze geavanceerde technieken ook bij Lengkeek toe te passen en te integreren in het taxatieproces.

 

Wat ga je doen?

Als Administratief Medewerker maak je deel uit van een hecht en gedreven team van elf collega’s. Jij zorgt ervoor dat onze taxateurs snel en soepel aan de slag kunnen door:

• het aanmaken van digitale dossiers;

• het verzamelen van alle relevante informatie, zoals bouwtekeningen en polissen;

• het aanvullen van taxatierapporten met de juiste gegevens;

• het voorbereiden van dossiers in ons rekenmodel.

Je bent een belangrijke schakel in het proces en draagt bij aan een correcte en kostenbesparende waardebepaling voor onze klanten.

 

Doorgroeimogelijkheden binnen Huygenhoek

Binnen Huygenhoek staat de ontwikkeling van onze medewerkers voorop. Mocht je zelf de ambitie hebben, dan is het mogelijk om binnen de functie steeds meer taken van de taxateur zelfstandig op te pakken, zodat je uiteindelijk kan doorgroeien tot taxateur.

 

Wat neem je mee?

• Een afgeronde opleiding (MBO of HBO).

• Minimaal 2 jaar werkervaring in een administratieve functie

• Kennis van MS Office 365.

• Nauwkeurigheid en analytisch vermogen.

• Communicatieve vaardigheden en de drive om samen het beste resultaat te bereiken.

• Bereidheid om je te verdiepen in verzekeringen en taxaties (ervaring hierin is mooi meegenomen, maar geen must).

• Bouwkundige kennis is een pré.

 

Wat bieden wij jou?

• Een veelzijdige functie binnen een innovatief en groeiend bedrijf.

• Een informeel team waarin we elkaar ondersteunen en successen vieren.

• Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden, zodat je je vakkennis verder kunt uitbouwen.

• Een bruto salaris tot de € 3 .850 per maand o.b.v. 40 uur (afhankelijk van de ervaring die je meebrengt).

• Een werkplek in Broek op Langedijk met de mogelijkheid om hybride te werken. Het is ook mogelijk om vanuit 1 van de kantoren van Lengkeek te werken: Amstelveen, Zwolle, Rotterdam, Eindhoven.

• Een contract voor 24-32 uur per week.

• Minimaal 27 vakantiedagen op basis van een fulltime baan.

 

Klinkt dit als jouw volgende stap?

Je kunt hieronder direct solliciteren! Heb je vragen over de vacature, neem dan contact op met ons op via recruitment@lengkeek.nl.

 

Solliciteren
Solliciteren